Grad 172
9264 Grad
Občina Grad, Grad 172, 9264 Grad, objavlja na podlagi 51. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnostih (Uradni list RS, št. 11/18 in 79/18), 16. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18) in Sklepa o določitvi Načrta ravnanja s stvarnim premoženjem Občine Grad za leto 2021:
POZIV
ZA JAVNO ZBIRANJE PONUDB ZA PRODAJO NEPREMIČNINE V LASTI OBČINE GRAD
1. NAZIV IN SEDEŽ PRODAJALCA IN ORGANIZATORJA JAVNEGA ZBIRANJA PONUDB:
Občina Grad, Grad 172, 9264 Grad, matična številka: 1365673000, ID za DDV: SI70454540, ki je obenem tudi dejanski in zemljiškoknjižni lastnik nepremičnine – predmet tega javnega zbiranja ponudb.
2. PREDMET PRODAJE
Predmet prodaje je naslednja nepremičnina:
Parcela št. 1843/6 k.o. 38 Grad, velikosti 2298 m2, namenska raba: gospodarske cone.
3. IZHODIŠČNA CENA
Izhodiščno vrednost nepremičnine predstavlja ocenjena vrednost nepremičnine, določena po cenilcu stvarnega premoženja-nepremičnine z dne 5. 4. 2021 ter znaša:
Parcela k.o. Površina Namenska raba Izhodiščna cena v EUR
1843/6 38 Grad 2298 Gospodarske cone 100% 26.400,00 EUR
V izhodiščni vrednosti, davek na promet nepremičnin oz. davek na dodano vrednost, druge dajatve in davščine, povezane s pripravo in izvedbo kupoprodajne pogodbe oz. notarskega zapisa v zemljiški knjigi, niso zajeti.
Davek na promet nepremičnin, ki bo odmerjen na podlagi sklenjene pogodbe in vložene napovedi za odmero davka na promet nepremičnin, plača kupec. Kupec je poleg ponujene kupnine davka na dodano vrednost oz. pripadajočega davka na promet nepremičnin, dolžan plačati še stroške notarske overitve pogodbe in stroške vknjižbe lastninske pravice na svoje ime in v svojo korist v zemljiški knjigi pristojnega sodišča.
4. POGOJI PRODAJE NEPREMIČNIN IN ROK TER NAČIN PLAČILA KUPNINE
1. Nepremičnina, ki je predmet prodaje po tem pozivu za javno zbiranje ponudb bo prodana po načelu »videno kupljeno«, in po stanju nepremičnine v času javnega zbiranja ponudb zato morebitne reklamacije po sklenitvi prodajne pogodbe ne bodo upoštevane.
2. Vsak sodelujoči na javnem razpisu potrjuje, da mu je v celoti znano pravno in dejansko stanje nepremičnine.
3. Pri javnem zbiranju ponudb kot ponudniki ne morejo sodelovati cenilec in člani komisije ter z njimi povezane osebe. Najugodnejši ponudnik mora pred sklenitvijo pogodbe podati pisno izjavo, da ni povezana oseba po 7. odstavku 51. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti.
4. Predmet prodaje bo prodan tistemu ponudniku, za katerega bo imenovana komisija ugotovila in predlagala, da je podal najugodnejšo ponudbo in bo s sklepom županje na strani prodajalca izbran kot najugodnejši ponudnik.
5. Edino merilo za izbor najugodnejšega ponudnika je najvišja ponujena cena. Najugodnejši ponudnik je tisti, ki ponudi najvišjo ceno.
6. Upoštevane bodo le ponudbe, ki bodo izpolnjevale zahtevane pogoje in bodo enake ali višje od izklicne cene.
7. Prodajalec si pridržuje pravico izvedbe dodatnih pogajanj s ponudniki z namenom določitve končne prodajne cene.
8. Izbrani ponudnik bo moral skleniti prodajno pogodbo v roku 15 dni po opravljenem izboru najugodnejšega ponudnika izmed ponudnikov, katerega vloga je bila uvrščena na odpiranje. V kolikor izbrani ponudnik v tem času ne bo pristopil k sklenitvi pogodbe, se bo štelo, da je ponudnik od nakupa odstopil. V tem primeru ima prodajalec pravico zadržati celotno varščino.
9. Plačilo kupnine v roku 30 dni po sklenitvi prodajne pogodbe je bistvena sestavina pogodbe in pogoj za veljavnost prodajne pogodbe. V primeru neplačila kupnine v pogodbenem roku je prodajna pogodba razvezana brez posebne izjave pogodbenih strank. Kupnino bo kupec poravnal na transakcijski račun Občine Grad št.: IBAN SI56 011000100015860, sklic št.: 00 352-0002, v roku 30 (tridesetih) dni od dneva sklenitve prodajne pogodbe v enkratnem znesku.
5. POGOJI ZA UDELEŽBO V POSTOPKU JAVNEGA ZBIRANJA PONUDB
1. Ponudniki morajo do izteka roka za oddajo ponudb vplačati varščino, ki znaša 10% izhodiščne cene na transakcijski račun Občine Grad št.: IBAN SI56 011000100015860, sklic št.: 00 352-0002 z navedbo »Plačilo varščine«. Kopija potrdila o plačilu varščine je obvezni sestavni del zavezujoče ponudbe.
2. Varščina se izbranemu ponudniku vračuna v kupnino, ostalim ponudnikom, ki niso uspeli v postopku javnega zbiranja ponudb, pa se varščina vrne brez obresti v roku 30 dni od dneva izbire najugodnejšega ponudnika.
3. Listine za dokazovanje izpolnjevanja pogojev so lahko predložene v fotokopiji, razen kadar je za posamezno listino posebej navedeno drugače. Prodajalec lahko naknadno zahteva predložitev originalov, če podvomi v verodostojnost fotokopij.
4. Ponudniki lahko spremenijo ali umaknejo ponudbe s pisnim obvestilom, ki mora prispeti pred pretekom roka za predložitev ponudb. V primeru umika bo ponudba neodprta vrnjena ponudniku. Ponudnikovo obvestilo o spremembi ali umiku ponudbe mora biti pripravljeno, zaprto, označeno in dostavljeno tako kot ponudba, namesto besede »PONUDBA« pa mora biti na ovojnici (OBR-1) označeno »SPREMEMBA« ali »UMIK«.
5. Popolne ponudbe z vsemi prilogami je potrebno posredovati prodajalcu do 24. 5. 2021 do 12.00 ure. V primeru, da ponudba ne bo oddana v skladu z določili tega razpisa je pristojna komisija ne bo upoštevala.
6. Ponudnik morajo oddati ponudbo priporočeno po pošti v zaprti ovojnici z oznako »NE ODPIRAJ – Ponudba za nakup nepremičnine« na naslov: Občina Grad, Grad 172, 9264 Grad. Na ovojnici mora biti tudi točen naslov ponudnika.
7. Prodajalec si pridržuje pravico preveriti resničnost vseh podatkov. Če prodajalec podatkov ne bo mogel preveriti, jih ne bo upošteval.
8. Prodajalec lahko listine za dokazovanje izpolnjevanja pogojev ali pooblastila za pridobitev listin, če izhajajo iz uradne evidence, zahteva naknadno (po odpiranju in opravljenem pregledu ponudb). V tem primeru bo prodajalec ponudnika pozval, naj v določenem roku prodajalcu dostavi vse listine za dokazovanje izpolnjevanja pogojev. Če pozvani ponudnik listin, pooblastil oz. dokazil ne bo dostavil pravočasno ali če bo dostavil listine, pooblastila oz. dokazila v nasprotju z zahtevami prodajalca, bo prodajalec njegovo ponudbo kot nepopolno zavrnil.
6. ZAVEZUJOČA PONUDBA
Ponudba mora biti izpolnjena v slovenskem jeziku in mora vsebovati:
1. Priglasitveni list (samostojni podjetniki)
2. Izpis iz sodnega registra (pravne osebe), ki ne sme biti starejši od 3 mesecev
3. Potrdilo o plačani varščini
4. Obrazce, nujne za pravilnost ponudbe
- Ovojnica (OBR-1)
- Podatki o ponudniku (OBR-2)
- Izjava o sprejemu pogojev javnega razpisa (OBR-3)
- Ponudba na nakup nepremičnine (OBR-4)
- Izjava po 51. členu ZSPDSLS-1 (OBR-5)
7. IZLOČITVENI FAKTORJI
1. Izločitveni faktorji, ki bodo upoštevani pri izločanju nepravočasnih in neveljavnih oz. nepopolnih ponudb:
a) Pred odpiranjem ponudb:
- če ponudba ni bila oddana pravočasno (kot pravočasne se štejejo vse vloge, ki so do roka oddane na pošti s priporočeno pošiljko)
- če ponudba ni bila pravilno opremljena
OPOMBA : Takšne ponudbe komisija izloči in o tem obvesti ponudnika
b) Pri odpiranju in pri analizi ponudb:
- če ponudnik v ponudbi ne predloži enega ali več zahtevanih sestavnih delov določenih v 6 točki,
- če razpisni obrazci, ki morajo biti sestavni del ponudbe, niso izpolnjeni oziroma so nepravilno izpolnjeni,
- če je narejena kakršnakoli sprememba, dodatek ali izbris v razpisni dokumentaciji, ki ni specificiran v dodatku, ki ga objavi prodajalec ali z njegove strani pooblaščena oseba. Ponudniki sami prevzemajo odgovornost, da razpisno dokumentacijo proučijo z ustrezno pazljivostjo, vključno z dokumentacijo, ki je na vpogled,
- če na podlagi priloženih dokazil, ponudnik nima pravice pridobiti lastninske pravice v RS, je v postopku prisilne poravnave, stečaja ali likvidacije, ima blokiran transakcijski račun oziroma je imel v zadnjih šestih mesecih pred oddajo ponudbe blokiran račun, nima poravnanih obveznosti iz naslova davkov in prispevkov na podlagi zakona,
- če ni bila plačana varščina,
- če ponujena višina kupnine v ponudbi ni določena oziroma, če je ponujena višina kupnine nižja od izhodiščne.
OPOMBA: Takšne ponudbe komisija izloči in o tem obvesti ponudnika
8. DODATNE INFORMACIJE
1. Dodatne in podrobnejše informacije o pogojih javnega zbiranja ponudb, natančnejše podatke o predmetni nepremičnini dobijo interesenti na Občini Grad, Grad 172, 9264 Grad, pri kontaktni osebi Marjeta Geld, tel. št.: +386 2 551 88 84 e-pošta: marjeta.geld@obcina-grad.si.
2. Prodajalec bo posredoval dodatna pojasnila v zvezi z razpisno dokumentacijo pod pogojem, da je bila zahteva za pojasnilo posredovana pravočasno. Zahteva za dodatno pojasnilo je pravočasna, če je bila zahtevana po elektronski pošti najkasneje 8 dni pred rokom za oddajo ponudb.
3. Ogled nepremičnine in dokumentacije je možen v času uradnih ur po predhodnem dogovoru, interesenti pa lahko vprašanja v zvezi s tem javnim pozivom posredujejo tudi po elektronski pošti na zgoraj navedeni naslov.
9. POSTOPEK IZBIRE NAJUGODNEJŠEGA PONUDNIKA
1. Postopek javnega odpiranja ponudb in izbiro najugodnejšega ponudnika vodi komisija, ki jo imenuje županja Občine Grad.
2. Pri izbiri najugodnejšega ponudnika bo prodajalec upošteval kot edino merilo ponujeno ceno, kar pomeni, da bo izbran najugodnejši ponudnik, ki bi oddal popolno ponudbo.
3. Komisija bo javno odpirala prispele ponudbe dne 24. 5. 2021 s pričetkom ob 13.00 uri na sedežu organizatorja javnega zbiranja ponudb Občina Grad, Grad 172, 9264 Grad.
4. Po odpiranju ponudb bo kontaktna oseba prodajalca vsa obvestila in druge informacije o javnem razpisu pošiljala po e-pošti kontaktni osebi ponudnika, navedeni v prijavi.
5. V primeru, da bo prispelo več enakovrednih ponudb si prodajalec pridržuje pravico izvedbe dodatnih pogajanj s ponudniki z namenom določitve končne prodajne cene.
7. Ponudniki bodo o izbiri obveščeni v roku 15 dni od odpiranja prispelih ponudb oziroma v 15. dneh po opravljenih pogajanjih.
8. Če nihče od ponudnikov ne bo ponudil vsaj izhodiščne vrednosti nepremičnine, je javno zbiranje ponudb neuspešno.
9. Odločitev županje je dokončna.
10. Obveznost prodajalca, da sklene pogodbo s ponudnikom, ki ponudi najvišjo ceno, je izključena. Županja oz. komisija s soglasjem županje lahko ustavita začeti postopek razpolaganja do sklenitve pravnega posla, pri čemer se ponudnikom povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov za prevzem razpisne dokumentacije.
Besedilo javnega zbiranja ponudb je objavljeno na spletni strani Občine Grad https://www.obcina-grad.si/objave/58, kjer je objavljena tudi razpisna dokumentacija.
Štev.: 352-0002/2021-1 Županja Občine Grad
Grad, dne 4. 5. 2021 Cvetka Ficko l.r.